dimarts, 15 de juliol del 2014

EM SEGUEIXEN


Feia estona que em seguia, ho notava, després vaig saber-ho clarament. Caminava al meu darrera, s’aturava si jo m’aturava i continuava caminant quan jo caminava. En començava a estar farta.
Vaig entrar a un supermercat amb la intenció de despistar-lo. En sortir, mitja hora més tard, el continuava allà a la porta esperant-me.

Em va continuar seguint fins arribar a  casa, llavors m’hi vaig encarar,
¾   Va, marxa, fuig d’aquí! –mentre li feia un gest  de menyspreu

El gosset va girar cua i va donar la volta a la cantonada. L’endemà tornava a ser allà al peu de la porta de l’escala. Feia una cara trista i famèlica i em va commoure,  el vaig deixar entrar a casa. Li vaig posar llet amb pa en un plat i ho va devorar amb delit, llavors es va acostar a les meves cames i va remenar la cua satisfet. Ja no ha marxat mai més de casa.
Jo que no volia animals a casa, ara estic encantada amb ell, és un gos molt intel·ligent,  és dolç, carinyós, i no enreda, es queda allà on li dic, quan sortim junts, i m’espera. És el company perfecte. Quan treballo es queda a la caseta, que li he posat  a la terrassa. De nit dorm en un llitet als peus del meu llit. Li encanta quan el banyo, es veu que hi estava acostumat. M’obliga a sortir tres cops al dia, a caminar amb ell, quan molts dies me’ls passaria de casa al treball i al sofà, sense ni sortir de casa.
  
Ara marxo uns dies de vacances i l’he portat a una residència canina, ja que no puc deixar-lo amb ningú. Ja li he dit que estaria uns dies fora i després tornaré a buscar-lo. Ho ha entès molt bé. M’ha remenat la cua l a fet uns lladrucs d’acomiadament..
L’enyoraré tant com ell m’enyorarà a mi. El petit Esquitx, es fa estimar . 

15/07/2014/
 

2 comentaris:

  1. Quina monada de gosset, jo que sempre dic que no en vull cap, potser si me'n seguís algun com aquest també me'l quedaria...Vols dir que ha entès que el deixen per anar-se'n de vacances? No ho sé pas...
    Petonets, Anna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M. Rose, segur que si trobaves un gosset abandonat que et seguís i et mirés amb aquells ullets, o te'l quedaries o el portaries a algun lloc que el cuidessin. .Aquest gos és molt intel·ligent i si que ha entès que l'han portat a un lloc per uns dies...bé, penso.
      Petonets per tu.

      Elimina