dilluns, 7 de novembre del 2016

MATÍ DE BOIRA I PLUGIM


  


Així que he obert la finestra ho he vist tot gris, la boira aplanada fins a pocs metres i a més una suau pluja l’acompanyava. El primer pensament ha estat  -“quin dia més trist i fastigós, com per quedar-te a dormir tot el matí.” Com tenia coses per fer i havia de sortir, m’he ben equipat i he plantat cara al mal temps.

Tant bon punt he sortit al carrer, i m’he endinsat en la boira, al notar  aquell xim-xim repicant sobre el paraigües, aquella humitat que lliscava a la pell , aquella grisor que m’envoltava...  he començat a sentir una pau i una tranquil·litat que em feia sentir bé. 

Quin dia més relaxant!!! Aquella suavitat del no color, aquella bromera espessa  que semblava sorgir de les entranyes de la terra i s’enlairava  tapant el cel, m’inundava de calma i de serenor. La solitud del carrer en aquella hora matinal també hi hi ajudava, em trobava en forma i exultant.

En definitiva, aquell dia emboirat, gris i plujós, que veia lleig de bon matí, de cop s’ha tornat alegre,  agradable i sorprenent.


/06/11/2016/



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada