dimarts, 1 d’agost del 2017

L’ESCAPADA DE CARNESTOLTES IV

Molts caps amb la cara esparverada han sorgit d’altres sofàs com per art de màgia.
¾     Sí, jo. Què creus què per una rucada com aquesta estava disposada a perdre el marit.
¾     Però, tu sabies...
¾     Clar! La de l’agència de viatges em va trucar per preguntar-me si el bitllet i l’estada l’havia contractada a part. 

Paulatinament els caps desapareixen tan ràpidament com havien emergit. Cadascú vol aprofitar els darrers moments per complaure i complaure’s. La Sara i el Joan continuen el seva conversació:
¾     Però jo et vaig dir que ...
¾     Vaig indagar una mica. La teva secretària va confirmar-me que no havia cap convenció, ja que el director és al Japó. Per tant he anat seguint pas a pas el teu camí.
¾     Així que sabies amb tot moment que era jo!
¾     I haguessis estat més alerta o més decidit a l’hotel ja haguessin fet el que hem fet aquí però més discretament. Com sempre temps el cap als núvols.
¾     Tant obcecat puc haver estat que he fornicat amb la meva pròpia esposa i no m’he adonat. Però avui m’has fet coses que mai m’hauries fet a casa.
¾     Tret de la depilació mai m’has demanat res més.
¾     Pensava, que...
¾     Ai! Sempre pensaves però mai actuaves.
¾     Ara què?
¾     Doncs a acabar el carnaval. Prou calers ens ha costat. Fruint-lo fins la darrera copa i després a casa.
¾     I serà sempre com avui?
¾     Avui he fet un gran pas per no perdre’t i no em penso penedir. Però poc a poc. Va, digués alguna cosa que m’agradi.
¾     Sara, t’estimo! Est molt valenta.
¾     Ja era hora! Jo, també t’estimo, si no mai hauria vingut. Ep! Sense recances! Sense cap ni una!  

En acabar el carnaval una parella molt enamorada agafa un avió en direcció a la seva població. 

Miquel Pujol Mur

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada